dissabte, 24 d’octubre del 2009

-- Qui ets tu? --




Ella és Mireia, té 18 anys i viu a la Llagosta del vallés. La primera vegada que la vaig veure va ser en el primer dia de facultat,en el ferrocarril, que anava amb una amiga seva, m'hi vaig fixar per el seu color de cabell i per la carpeta de la universitat. Les casualitats de la vida que vaig coincidir amb ella a la mateixa classe i en el mateix grup.

Físicament, és una noia d'estatura mitjana,prima, blanca de pell amb pigues a la cara, ulls de color verd marronós, amb el cabell rissat i pèl-roig, i un sonriure que la caracteritza molt. És una noia molt sociable, presumida, amb un gran sentit de l'humor, ja que és molt riallera i divertida. És molt amorosa, tot i que la seva parella viu lluny d'aqui. Li agrada molt estar amb els seus amics, veure la televisió, sobretot la sèrie de física o química i els donetes!

Embarcan un llarg i nou viatge
amb il·lusions, objectius i alegria.

En el que representa en la fotografia, és un dia solejat abans d'entrar a la universitat en el que es caracteritza el seu sonriure, la seva expressió d'alegria, de les ganes de viure i sentir noves sensacions en aquesta nova etapa de la seva vida, amb les ganes de treballar, amb una gran motivació per apendre i arribar a la finalitat d'acosenguir els seus grans somnis i objectius.


Potser us pregunteu el perquè he escollit a la Mireia, dons pel simple fet de que té una personalitat que m'agrada molt, la seva forma de ser i de veure les coses m'identifica molt amb ella. Fa poc que ens coneixem, però espero que aquesta relació duri els quatre anys de carrera, i fins i tot més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada